My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

"Θα περάσουν οι μέρες.."


...και ειλικρινά δε θέλω να περάσουν..



Βαλίτσες, δίπλωμα ρούχων,τακτοποίηση των ρούχων στην ντουλάπα, ξανά βαλίτσες...
Άλλες παραστάσεις, άλλο πρόγραμμα άλλες συνήθειες.. και μετά πάλι ξανά απο την αρχή τα ίδια..
Κουράστηκα.Αυτο το πέρα δώθε με έχει ζαλίσει. Απο τα 12 μου με θυμάμαι σε κάθε διακοπές με μια βαλίτσα στο χέρι ,να πηγαίνω εκεί. Στην αρχή ήταν ωραία. Αλλά μάλλον αυτό με έκανε να επιδιώκω και να ονειρεύομαι μια σταθερότητα στη ζωή μου. Θέλω να έχω ένα κρεββάτι που να το αγαπάω. Ένα σπίτι που να νιώθω την θαλπωρή του, και κανέναν που να μου καθορίζει το πρόγραμμα.
Θέλω να είμαι ήρεμη, και να είμαι με ανθρώπους που πραγματικά να θέλω να είμαι μαζί τους, και αν δεν γίνεται να έιμαι μαζί τους, θελω να είμαι μόνη μου. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.Δε θέλω πάλι να πάω εκεί.. δε θέλω να περάσουν οι μέρες..

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου