My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Ακούς;;


Περπάτησα πάρα πολύ και τα φτερά μου τα χω χάσει,
μα'συ που δε πατάς στη γη κάνε τη ψυχή μου να πετάξει.
Με ενα αερόστατο να πάμε στο φεγγάρι,
ένα αεράκι να μας πάρει,
φωτιά και αέρας να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας.

Είναι η καρδιά μου μια αυλή σε ενα κελί
που όλο μικραίνει,
μα εσύ που έχεις το κλειδί
ελα και πες μου το γιατί.

Σε κάποια θάλασσα που ο ήλιος τη ζεσταίνει
το όνειρό μου ξαποσταίνει.
Νερό και αλμύρα, να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας

Εχω έναν κόμπο στο λαιμό και μια θηλιά που όλο στενεύει,
έλα και κάνε μουσική τη τρέλα που με διαφεντεύει
και αν είναι οι νότες και οι λέξεις αφελείς
τραγούδησέ τες να χαρείς...
Με ένα τραγούδι να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας...



Παράκληση - Αλκίνοος Ιωαννίδης

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Κυρ Αυγ 13, 03:24:00 μ.μ. 2006, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad που είπε...

Αλλη μια από αυτές τις στιγμές που σε κάνουν να αναρρωτιέσαι αν είναι όλα τυχαία τελικα..
Μερικές ώρες διαφορά, η ίδια σκέψη, η ίδια εικόνα, το ίδιο τραγούδι..
Τι να πω..    



» Δημοσίευση σχολίου