My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Εμ πι θρι


Αυτον τον καιρό (και λίγο απο τον προηγούμενο) σκοτώνω την ώρα μου τακτοποιώντας τα mp3 μου..
Συγνώμη για την έκφραση , αλλά μου έχει βγει η παναγία...

Αν βέβαια έφτιαχνα τα τιμολόγια που με περιμένουν σωρό στο γραφείο θα μου έβγαινε πάλι η παναγία αλλά ανάποδα...

Δεν ήξερα οτι είχα τόσες δισκογραφίες ολόκληρες!


Τι είναι αυτο το πράγμα πια με τον Νταλάρα?!

51 άλμπουμς...
Τώρα καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Τζιμάκος με την έκφραση "Όχι άλλο Νταλάρα"

Οι άνωθεν είναι οι δέκα καλλιτέχνες με τα περισσότερα tracks..
Συνολικά λέει έχω 1129 artists με 1212 albums.. Mόνο τα ελληνικά βέβαια...Κάτι που σίγουρα θα αλλάξει στην πορεία..
Ο Θεός βοηθός...

Κατα τ'άλλα δεν είμαι καθόλου καλά, δεν είμαι σε θέση να γράψω τίποτα. Είμαι χάλια για την ακρίβεια αλλά έχω σκοπό να το αλλάξω, δε θα τους περάσει και άλλα τέτοια χαριτωμένα.
Εύχομαι εσείς να είστε μια χαρά :D

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Παρ Σεπ 29, 10:44:00 π.μ. 2006, Blogger Lex_Luthor06 που είπε...

Οταν ο Νταλάρας περάσει το 1GB κάνε format στον σκληρό και μετά αυτοπυρπολήσου.

:-P    



Ήταν Παρ Σεπ 29, 11:07:00 π.μ. 2006, Blogger Γεωργία που είπε...

αχαχαχα
3,26 Gbs λέει.. Να κάνω 3 φορματ?! :P    



» Δημοσίευση σχολίου