My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Καλό μήνα



Δεν είχα ποτέ ημερολόγιο, για πολλούς και διάφορους λόγους. Πάντα όμως όταν έβρισκα κείμενά μου, μου άρεσε να θυμάμαι σε τι κατάσταση ήμουν όταν τα έγραφα, τι όνειρα έιχα, και πως ένιωθα.....
Αφού το blog συχνά πυκνά παίρνει ημερολογιακή μορφή, το σκέφτηκα πολύ το θέμα, και αποφάσισα κάθε πρώτη του μήνα, να γράφω όλα τα παραπάνω πολύ επιγραμματικά.

Ας αρχίσουμε:
Φτιάχνω ταγκς με μανία. Βλέπω ταινίες και διαβάζω που και που κανα βιβλίο. Δεν βλέπω τηλεόραση αλλά διαβάζω μπλογκς και ενημερώνομαι απο το νετ.Τσακώνομαι συνέχεια. Για υποσχέσεις που δεν κρατήθηκαν, για ένα μέλλον που δεν εξαρτάται απο εμένα όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι. Οι μόνοι άνθρωποι που βλέπω καθημερινά είναι οι οικογένειά μου και οι γραμματέες στο γραφείο. Δεν μου κάνει καλό αυτό όπως είπε και κάποιος...
Παρ'ολαυτά έχω σχέδια:
Πολλά θα και ελπίζω και εύχομαι, αλλά πλέον δεν είναι μόνο υποσχέσεις και όνειρα. ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν όλα αυτά και μάλιστα άμεσα. Θα το παλέψω όσο μπορώ λέω.. (Πληρώθηκα!!!!!!!! Γιεςγιεςγιες!)

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Πέμ Οκτ 05, 12:40:00 μ.μ. 2006, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Tok tok!! Μια και πληρώθηκες, χτυπάω για δανεικά!!! :Ρ    



Ήταν Πέμ Οκτ 05, 01:03:00 μ.μ. 2006, Blogger Γεωργία που είπε...

Χαχα

Μια που λέμε για δανεικά, έχει κανείς 400 ευρώ να μου χαρίσει?! :s

(κοίτα να δεις ποια μου έκανε comment.. χθές πέρασα κανα δίωρο διαβάζοντας το μπλογκ σου..)

- ναις του μιτ γιου :)    



» Δημοσίευση σχολίου