My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Μέρι Κρίστμας



εντ ε χάπι νιου γιαρ που λέει και ο λαός.

Θέλω να γράψω πολλά αλλά δεν έχω χρόνο..
Κάτι οι επισκέπτες εκ της συμπρωτεύουσας, κάτι οι φίλοι μου οι ρεμαλοφοιτητές που έχουν έρθει για τις διακοπές, κάτι τα οικογενειακά τραπέζια, κάτι και το χώσιμο στην δουλειά αφού όλοι έχουν πάρει άδεια και μόνο εγώ έμεινα πίσω..

Δεν είναι γκρίνια αυτό, ίσα ίσα χαίρομαι!

Το μόνο για το οποίο θα μπορούσα να γκρινιάξω είναι πως ενώ είμαι όλη την ώρα με τα μάτια μου, για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν μπορώ να τον φιλήσω-αγκαλιάσω-γαργαλήσω-τσιμπήσω-δαγκώσω..
Μα όλα τα Χριστούγεννα συμβαίνει αυτό!
Τέλος πάντων, επιφυλάσσομαι και για αυτό την Πρωτοχρονιά.


Όπως και να'χει αυτό είναι ένα ανούσιο και άκυρο ποστ για να φύγει αυτό των γενεθλίων, και για να σας ευχηθώ.

Πολλές ευχές για όόόόόότι καλύτερο αυτην την χρονιά που έρχεται!
Φιλιά



Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Κυρ Δεκ 31, 12:16:00 π.μ. 2006, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Happy new Year Georgia! :-)    



Ήταν Τρί Ιαν 02, 01:20:00 μ.μ. 2007, Blogger Infrared που είπε...

na ton filas vre kai na min dineis simasia ston kosmo!!!

ante kai kali xronia!!!!    



Ήταν Τρί Ιαν 02, 03:00:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Ωπ! να και το Sartiv!!!

Καλή χρονιά και στα δυο σας εύχομαι!!    



» Δημοσίευση σχολίου