My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Καλό μήνα Νο3

Νάτος! Νάτος!
Ο καλύτερος μήνας του χρόνου!
Και δώρο Χριστουγέννων, και γενέθλια και απ'όλα!

Θέλω να πάω να αγοράσω τα πάντα! Μου έχει λείψει αυτό.. Να γυρίσω σπίτι με 800 σακούλες, και να μην θυμάμαι καν τι ήταν το πρώτο πράγμα που αγόρασα.. Μάλλον θα περάσει καιρός για να το ξανακάνω αυτό.
Τέλοσπάντων.

Ο κλασσικός απολογισμός του προηγούμενου μήνα:
Όλα καλά. Όχι τέλεια, αλλά καλά.
Το σπίτι ακόμα να συμμαζευτεί τελείως, έχει ακόμα πολύ δουλειά και χρειάζονται αρκετά καινούρια πράγματα.Λείπω ποοολλές ώρες απο το σπίτι και όλα μένουν πίσω. Ελπίζω αυτό το μήνα να τελειώσει (επιτέλους) αυτό το θέμα..

Η συγκατοίκηση είναι μια χαρά.Προς έκπληξη όλων αυτό, και ας λένε τα μάτια μου "Το οτι ζω μαζί σου με κάνει ήρωα, μπορώ να καταφέρω πλέον τα πάντα"!
Ξεχνάει οτι έχουμε ίδιους χαρακτήρες..
Το ίδιο ισχύει και απο την πλευρά μου,Χα :P

Η Κούραση παραμένει. Παρόλο που πλέον μπαίνουμε σε ένα πρόγραμμα.
Με εκνευρίζει που στις 12 είμαι ήδη κοτόπουλο και ακόμα με ανοιχτά μάτια ονειρεύομαι το κρεββάτι μου.

Στην δουλειά τα ίδια και τα ίδια όπως και τόοοσα χρόνια. Δεν έχει αλλάξει τίποτα.

Επίσης δεν έχω όρεξη για γράψιμο. Καθόλου. Δεν έχω έμπνευση.
Ακόμα και η "έμπνευση" που έχω στους άλλους δεν αρέσει.
πχ. Ενώ ενθουσιάστηκα με το γράμμα που έγραψα στον Σπυράκο για τον πλανήτη Κακ-αρη, κανείς άλλος δεν είχε την ίδια γνώμη με εμένα.
Δεν είναι καλό αυτό.

Αύριο θέλω να πάω στον Αλκίνοο.
Αυτόν τον μήνα μάλλον θα πάμε και Θεσσαλονίκη.
Πρέπει να κανονίσω και για τις εκπομπές (αιντε να δούμε πια)

Όπως και να'χει οι διακοπές των Χριστουγέννων μου αρέσουν πολύ!
Μου αρέσουν οι στολισμένοι δρόμοι, τα φωτάκια, το ζεστό κλίμα.
Ανυπομονώ να στολίσουν την πόλη!
Ειδικά η πλατεία της περιοχής που μένουμε, κάθε Χριστούγεννα είναι φανταστική!
Μου αρέσει αυτό το παραμυθένιο κλίμα..
Και η εποχή των Χριστουγέννων αυτό το χαρακτηριστικό έχει.
Κάνει τα πάντα να μοιάζουν παραμυθένια, και εδώ που τα λέμε, έχουμε ανάγκη απο λίγο παραμύθι...



Αυτά τα βαρετά.
Καλό μήνα να΄χουμε.



Η εικόνα είναι απο deviantart

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου