My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Καλό Μήνα Νο9

.
.
.
.

Πφ, πάει και ο Μάιος.

Γενικά ήταν όμορφα. Βόλτες πήγαμε, βγήκαμε, ηρεμήσαμε.. Είμαστε καλά και αυτό είναι το υπέροχο.Αρχίζουν -πλέον, και καιρός ήταν πια- να μπαίνουν όλα σε μια σειρά..
Το μόνο αγκάθι είναι η δουλειά.
Θα παραιτηθώ. Αργά η γρήγορα θα φύγω.
Αυτή η δουλειά με έχει κουράσει, δεν με ενδιαφέρει, την έχω και με έχει σιχαθεί. Δεν έχω τίποτα περισσότερο να δώσω και τίποτα περισσότερο να μου δώσει. Δέκα χρόνια έχει κρατήσει αυτή η "σχέση" και μου φαίνεται πως έχουμε παραγνωριστεί.
Με αρρωσταίνει πλέον, αλλά. Αλλά είναι δύσκολο να πω φεύγω. Πολύ...
Θέλει προσπάθεια, και θα προσπαθήσω.

Ειδικότερα.
Γενικότερα για ένα θέμα...

Αυτά.

Πάω να κοιμηθώ, είμαι πτώμα από το ταξίδι.



Α, Θέλω τελικά παραλία σήμερα.

Πάμε Θάλασσα?



Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Πέμ Ιουν 07, 12:08:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Για τα ...γενικότερα θα συμφωνήσω. Λίγο, πολύ τα ίδια σκεφτόμουν και εγώ τις προηγούμενες ημέρες. Κρίμα για την κοπέλα φυσικα.

Για τα επαγγελματικά: Καλή σου τύχη και συνέχεια σε ότι αποφασίσεις να κάνεις.    



Ήταν Παρ Ιουν 08, 10:49:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Καλωσήρθες στα μέρη μας..
Κρίμα για την κοπέλα σίγουρα..
Ένας τεράστιος πανικός και ένας φαύλος κύκλος όλη η ιστορία, που ακόμα αμφιβάλλω για τα αποτελέσματά της..


Δύσκολες είναι οι αποφάσεις.. Ευχαριστώ..    



» Δημοσίευση σχολίου