My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Message in a bottle

.
.
.
.
Κοιτάζω εδώ και πολλές ώρες την θάλασσα.
Τόσες ώρες... σχεδόν σαν μια ολόκληρη ζωή..

Με διακατέχει μια έντονη επιθυμία να βουτήξω μέσα της.
Να χωθώ κάτω από αυτό το σκούρο μπλε ανάγλυφό της.
Όλα τα κύτταρα του σώματός μου το επιθυμούν -εγώ δεν έμαθα ποτέ να κολυμπάω, δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο-.

Η Θάλασσα δεν με προκαλεί με την απεραντοσύνη της, που κινδυνεύει να φτάσει την απεραντοσύνη των δικών μου σκέψεων, ούτε με τον χάος της που αρχίζει να ταυτίζεται με το χάος της ψυχής μου.
Η Θάλασσα δεν με προκαλεί καν με το νερό της που θέλει ξαφνικά να συνουσιαστεί με τα υγρά του δικού μου σώματος.

Η Θάλασσα με προκαλεί με τον βυθό της.Την κοιτάω και μου γνέφει. Μοιάζει να μου λέει "έλα μέσα μου και ψάξε, κρύβω κάτι δικό σου."

Παρατηρώ την διαδρομή που κάνει το αλμυρό υγρό από τα μάτια μου, μέχρι να ενωθεί με το δικό της αλμυρό υγρό. Βλέπω σχεδόν τέλεια αυτήν την τελική σύγκρουση.

Ξέρω. Πράγματι κρύβει κάτι για μένα. Δε μπορώ να καταλάβω το πως αλλα ξέρω, πως κάπου εκεί,πολύ πιο κάτω απο αυτή την επιφάνεια, στο πιο βαθύ σημείο, στο σημείο εκείνο που δεν έχει φθάσει ποτέ κανείς, υπάρχει ένα σφηνωμένο μπουκάλι με ένα μήνυμα μέσα.
Ένα μήνυμα για μένα.
Ένα μήνυμα με αποστολέα την οικογένειά μου, τους φίλους μου, την κολλητή μου, το αγόρι μου.
Ένα μήνυμα απο ΕΣΕΝΑ

Το ξέρω πως υπάρχει. Αυτή τη στιγμή η πίστη στο μπουκάλι με το μήνυμά σου, είναι το μόνο που μου μένει...


Πειραιάς,
Lissos
12:20

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Σάβ Ιουν 02, 12:41:00 μ.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

Re sy...

xairomai pragmatika na diabazw ayta pou grafeis...

magevomai...

Mhpws na to psaxeis???

xexexe

kalws orises...

Giannhs - Won tolla    



Ήταν Κυρ Ιουν 03, 03:29:00 π.μ. 2007, Blogger x-ray που είπε...

Σου στέλνω κι εγώ ένα μήνυμα μεσ' το μπουκάλι, γειά σου, να'σε καλά!    



Ήταν Τρί Ιουν 05, 10:47:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

won tolla Χαίρομαι κι εγώ που χαίρεσαι..
Τι να ψάχνω?
(δεν είχα πάει πουθενά..)


x ray πολύ μου αρέσει που έρχεσαι στα μέρη μου για να μου πεις ένα γειά! :)    



Ήταν Τετ Ιουν 06, 02:41:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Εγώ ξέρεις οτι μιλάω συνήθως με μουσική. Το κείμενο σου με πήγε στο The Ancor song απο το Debut της Bjork.    



Ήταν Τετ Ιουν 06, 05:12:00 μ.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

Na to psaxeis...

Mporei na eisai o Thilikos Paolo Coello kai na mhn to xeis katalabei...

xaxaxa

Filia...    



Ήταν Τετ Ιουν 06, 08:20:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Ίνδικτε δε το ξέρω αλλά θα το ψάξω!

won tolla θηλυκός Paolo Coello? Ω θεοί...    



Ήταν Πέμ Ιουν 07, 01:25:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Στο ανέβασα (τραγούδι + βίντεο κλιπ) εδώ

http://myfavideos.wordpress.com/2007/06/07/69/    



Ήταν Παρ Ιουν 08, 10:46:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Τέλειο!
Δίκιο είχες..
Ευχαριστώ πολύ..    



» Δημοσίευση σχολίου