My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Μουσικές Απορίες


..Άκουσα τα καινούριο cd του Πορτοκάλογλου, του Δρογώση, του Μαχαιρίτσα...

Γιατί όλα μου φαίνονται τα ίδια και τα ίδια?!

Γιατί δεν άκουσα κάτι το διαφορετικό?

Γιατί τα περισσότερα τραγούδια τους μου θύμισαν κάποια παλιότερά τους?!


Δε ξέρω... το πάθαινα και πέρισυ αυτό.. Θέλω πολύ καιρό -πλέον- μέχρι να χωνέψω κάποια καινούρια δισκογραφική δουλειά κάποιου "παλιού"


Προβληματίζομαι όμως μήπως πλέον δεν φταίω εγώ για αυτό...

Μήπως περιμένουν απλά τα αυτάκια μου μου συνηθίσουν αναμασημένες μελωδίες..
Δε ξέρω..
Μακάρι να είναι μόνο δικιά μου εντύπωση αυτή και όχι η πραγματικότητα..

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Πέμ Νοε 02, 07:20:00 μ.μ. 2006, Blogger Infrared που είπε...

mpa den einai mono i dikia sou entyposi kai den symvainei mono me ellines dimiourgous.

dystyxos!!!    



Ήταν Σάβ Νοε 04, 10:51:00 π.μ. 2006, Blogger Γεωργία που είπε...

Δεν ξέρω... Δε θέλω να το σκέφτομαι έτσι...    



» Δημοσίευση σχολίου