My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Το 2007...


...Παρ' ολίγο να με βρει με το ξεσκονόπανο στο χέρι! ευτυχώς πρόλαβα και τελείωσα τις δουλειές κάνα τέταρτο πριν αλλάξει ο χρόνος.
...Τελικά -όπως λένε και τα μάτια μου μας- μας βρήκε ευτυχισμένους!

Η φετινή Πρωτοχρονιά ήταν μια από τις καλύτερες Πρωτοχρονιές μου.

Για πρώτη φορά ήμουν σε ολόδικό μου σπίτι. Με τα μάτια μου βεβαίως στην αρχή, σε αυστηρά προσωπικές στιγμές, και με μικρή αλλά πολύ καλή παρέα αργότερα.
Κεριά, μαυροδάφνες και ποοοολύ κουβέντα. Αργότερα, ροκάδικο και μπουγάτσα.
Ήρεμα και Όμορφα, χωρίς μικρότητες και προσποιήσεις. Χωρίς να λείπει κάτι.
Κατά βάθος δεν έχει σημασία το που και με ποιους είσαι για να περάσεις καλά, αλλά η διάθεση σου. Και η διάθεση ήταν καλή.

Απο τα μπουκάλια που είδαμε στους δρόμους το ξημέρωμα της Πρωτοχρονιάς φαίνεται δεν ήμουν η μόνη στα Χανιά που είχα αυτή τη καλή διάθεση.

Μοίρασα και τα δωράκια μου.
Φέτος θα είναι μια χρονιά που όλοι θα γράφουν σε ένα ημερολόγιο μου φαίνεται!

Δε θα γράψω ούτε ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε (τα συμπεράσματα από τα φετινά γεγονότα τα έχω γράψει πολλές φορές εξάλλου), ούτε στόχους. Ούτε καν τους στόχους του καινούριου μήνα όπως κάνω συνήθως.
Εύχομαι μόνο αυτός ο μήνας, αυτή η χρονιά, να είναι πολύ πιο ήρεμη απ'ότι η προηγούμενη.
Όλα αυτά που έγιναν, να μείνουν εδώ για να τα απολαύσουμε.
Όχι άλλες εκπλήξεις και αλλαγές.
Φτάνει!
Ηρεμία τώρα, και χρόνος να τα απολαύσουμε...


Αν και η διαίσθησή μου μου λέει πως έχουν πολλά ακόμα να δουν τα ματάκια μου.

Καλή χρονιά να έχουμε..

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Τρί Ιαν 02, 07:43:00 μ.μ. 2007, Blogger Manolog3 που είπε...

Καλη Χρονια να εχεις και παντα με υγεια επιτυχιες και πολυ κεφι!!!!!!    



Ήταν Παρ Ιαν 05, 03:04:00 μ.μ. 2007, Blogger Night's Knight που είπε...

καλή χρονιά τότε..., αλλά μερικές φορές έχει και σημασία το που και με ποιους είσαι. Όσο και να προσπαθήσεις να με πείσεις ότι είναι το ίδιο να είμαι με το amore μου στην Πράγα και το ίδιο να αλλάζω χρονιά στο σπίτι, με το amore μου, τα παιδιά μας, τους γονείς μου, τους γονείς της..., νομίζω δεν θα τα καταφέρεις...    



Ήταν Σάβ Ιαν 06, 12:27:00 π.μ. 2007, Blogger νερα'ι'δάκι .... που είπε...

Kαλή χρονιά , γεμάτη υγεία και ατέλειωτα χαμόγελα! :-)))    



Ήταν Τετ Ιαν 10, 01:17:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Καλη χρονια με ολα αυτα που θελεις!    



» Δημοσίευση σχολίου