My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

7

5 πράγματα για σένα, 5 λέξεις, 7 ταινίες..
Άντε να δω τι άλλο θα σκεφτείτε..


Δεν ήμουν ποτέ μανιακή με τις ταινίες. Πολλές "σημαντικές" ταινίες δεν τις έχω δει καν.
Δεν θυμάμαι ποτέ ονόματα ηθοποιών, σκηνοθετών ή ακόμα και τίτλους ταινιών!
Αυτό ήταν ένα πρόβλημα προσπάθησα να κάνω μια λίστα απο τις αγαπημένες μου ταινίες, όπως μου ζήτησε η κατουρημένη ποδιά..

Κατ'αρχάς δεν έχω αγαπημένες ταινίες.
Κάποιες ταινίες με έχουν σοκάρει, μου έχουν μείνει οι εικόνες τους μες στο μυαλό μου.
Κάποιες ταινίες με έχουν κάνει να ταξιδέψω, να ξεφύγω, να περάσω καλά.
Ίσως αυτές μπορούν να χαρακτηριστούν σαν οι "αγαπημένες" μου.

Κάποιες απο αυτές (λέω κάποιες γιατί έχω κάνει δέκα φορές edit) είναι:


1
Eternal Sunshine of a Spotless Mind

Μεγάλο κόλλημα με αυτήν τη ταινία..
Μου άρεσε ο Τζιμ Κάρει, το σενάριο, τα σκηνικά, η φωτογραφία, το μπλε μαλλί της Κέιτ.
Με έβαλε σε σκέψεις..
Πως θα ήταν ο χαρακτήρας μου αν αύριο το πρωί ξυπνούσα και είχα σβηστεί από την μνήμη μου όλα τα αρνητικά που μου έχουν συμβεί?
Πως θα ήταν αν μπορούσα να διαγράψω για πάντα τα πρόσωπα που με έχουν πληγώσει??
Ωραία θα ήταν αλλά ίσως να μην ήμουν εγώ...



2
Amelie


Τι να πει κανείς για αυτήν την ταινία?
Σε μεταφέρει στην κρυμμένη αθωότητά σου και σε κάνει να βγάλεις προς τα έξω όλο το παλιμπαιδισμό σου.
Δεν ξέρω τι φταίει.. Η φάτσα της Αμελί? Τα ζεστά χρώματα της ταινίας? Οι εικόνες? Η μουσική?...

Αυτή η ταινία πάντως με έκανε να μην ντρέπομαι να λέω πως μου αρέσει να θρυμματίζω με μανία τα μπισκοτάκια που σου φέρνουν στις καφετέριες μαζί με τον καφέ...


3
Dogville

Όταν άρχιζε να παίζει το dvd είπα "Το making of βλέπω"
Όταν συνειδητοποίησα πως δεν είναι το making of γούρλωσα τα μάτια
Μετά σκέφτηκα "Τι μαλακία κάθομαι και βλέπω"
Στην συνέχεια πωρώθηκα με το σενάριο και όλη την ιδέα..
Όταν τελείωσε απογοητεύτηκα.
Δεν ήθελα να τελειώσει.
Μια ταινία όταν σου δημιουργεί τόσα συναισθήματα μαζεμένα, σίγουρα είναι μια πολύ καλή ταινία.


4
Requiem For a Dream


Μου φάνηκε πολύ "σημερινή ταινία"
Ναρκωτικά κάθε είδους και μοναξιά.
Είχε σκηνές που ακόμα είναι μέσα στο μυαλό μου.
Σκηνές που με σόκαραν και με προβλημάτισαν.
Εικόνες που μπορεί να διαδραματίζονται και στο απέναντι διαμέρισμα αλλά εσύ είσαι πολύ "απασχολημένος" ή "τυφλός" και δεν τις βλέπεις..
Τι να λέμε τώρα.. Ταινιάρα...



5
Night on Earth


Του γνωστού σκηνοθέτη των Cofee and Cigarettes και του Broken Flowers.
Πρέπει πρώτα να εξοικειωθείς με το "περίεργο" ύφος των ταινιών του.
Μετά μπορείς να απολαύσεις τις γαμάτες ερμηνείες όοολων των ηθοποιών σε αυτήν την ταινία (είναι και πολλοί) , και τους απολαυστικούς διαλόγους.
Σίγουρα στο τέλος θα κάνεις και εσύ την σκέψη "Τι να γίνεται άραγε αυτήν την ώρα στην πιο απομακρυσμένη γωνιά του πλανήτη?"



6
Perfume: The Story of a Murderer



Σε αυτήν την ταινία, μύρισα τις εικόνες.
Πλημμύρισε το δωμάτιο από κάθε είδους μυρωδιές και μεθύσαμε.
Ζήλεψα την εποχή εκείνη και τα αρώματα στα ακριβά μπουκαλάκια και ήταν η πρώτη φορά που συμπάθησα τον δολοφόνο..
Λίγο υπερβολικό το τέλος αλλά δεν μου αποτυπώθηκε αυτό στο μυαλό μου...
Αποτυπώθηκαν όλα τα άλλα και αυτό μου είναι αρκετό..


7
Life of Brian



Τι να λέμε τώρα!
Η κωμωδία του αιώνα!

Τέσσερις φορές την είδα, και όσο την βλέπω τόσο περισσότερο γελάω..
Άκου εκεί εξωγήινοι!


Τούτα..
Η πάσα αυτή τη φορά για να γράψουν τις 7 αγαπημένες τους ταινίες, πάει στον Stardusted, στον pakou, στην Bonnie, και στην Ναταλία.




Δεν χάθηκα. Εδώ είμαι.
Έχω πολύ δουλειά, πολύ τρέξιμο και δυστυχώς, γίνονται πραγματικότητα τα άσχημα όνειρα.
Καλά να είστε εσείς.



Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Τετ Μαρ 21, 08:12:00 μ.μ. 2007, Blogger Κατουρημένη ποδιά που είπε...

και εγώ με τον ίδιο πονοκέφαλο ξυπνάω κάθε πρωί όπως ο Τζιμ. Μεγάλο κόλλημα όντως.

νομίζω ότι οι εξωγήινοι ήταν το μόνο νορμάλ, σε αυτή την ταινία. Κάθε σκηνή και μία διαφορετική σάτιρα...    



Ήταν Πέμ Μαρ 22, 12:41:00 π.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

Ρε συ...οι Ίδιες ταινίες μασ αρέσουν...

Αυτή με τους εξωγήινους δεν την έχω δει.. αλλα θα το ψάξω!    



Ήταν Πέμ Μαρ 22, 01:47:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

Μου'χει κινήσει την περιέργεια το life of Brian! θα προσπαθήσω να το δω μόλις βρω λίγο χρόνο!

''...Έχω πολύ δουλειά, πολύ τρέξιμο και δυστυχώς, γίνονται πραγματικότητα τα άσχημα όνειρα...''

Κουράγιο...! Λίγο-πολύ σε διαφορετικές στιγμές και με διαφορετικές εντάσεις τα περνάμε όλοι μας...
Μια ανάσα και συνεχίζεις...!    



Ήταν Πέμ Μαρ 22, 10:15:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

νομίζω ότι δεν θα μπορούσες να διαλέξεις καλύτερες ταινίες. Είναι όλες μία και μία.δεν πειράζει που χάθηκες. ευτυχώς πάντα θα επιστρέφεις και θα σε διαβάζουμε. με όμορφα ή άσχημα όνειρα...συνέχισε!    



Ήταν Πέμ Μαρ 22, 12:05:00 μ.μ. 2007, Blogger Xavier που είπε...

Ωραίες επιλογές όντως. Ουσιαστικές και down to earth.    



Ήταν Πέμ Μαρ 22, 05:04:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

πω πω καινούριος κόσμος!
Πως και φανερωθήκατε όλοι εσείς έτσι ξαφνικά?!
Καλωσορίσατε οι καινούριοι!

-

Καλά,ποδιά, την βλέπαμε και χθες την ταινία. Τελικά το κόλλημα με αυτήν είναι ίσως το οτι επειδή είναι τόσο μπερδεμένη, σε κάνει να θες να την δεις και δεύτερη και τρίτη φορά! (Εμένα ήταν η πέμπτη? κάπου κει) όπως και να'χει είναι μεγάλη μαγκιά αυτό..
Ο Μπράιαν πιστεύω πως είναι η καλύτερη κωμωδία των monty pythons!
Σάτιρα κάθε είδους!
Απλά οι εξωγήινοι σε κάνουν να πιστεύεις πως σε αυτή την ταινία τα είδες πραγματικά όλα!

won tolla Υπάρχει δηλαδή και άλλος παρανοϊκός που του αρέσουν οι ψυχοπλακωτικές ταινίες?!
Μια που το λέει και ο pakou (ευχαριστώ για το κουράγιο, ήδη είναι πολύ καλύτερα όλα),το The Life of Brian είναι μια κωμωδία του '79 αν δεν κάνω λάθος, όπου το στόρι συνοπτικά έχει ως εξής:

Ο Μπράιαν είναι εκείνος ο άνθρωπος που γεννήθηκε την ίδια μέρα, την ίδια ώρα με τον Χρηστό, και μάλιστα στην διπλανή Φάτνη με αυτόν!

Το που κολλάνε οι εξωγήινοι, δεν σας το λέω!
Θα το δείτε!

lifewhispers Το πάντα δεν είναι σίγουρο.. Ευχαριστώ :)

xavier down to earth?!    



Ήταν Παρ Μαρ 23, 02:36:00 π.μ. 2007, Blogger Xavier που είπε...

Ναι. Στερούνται επιδειξιομανίας.    



Ήταν Παρ Μαρ 23, 05:03:00 μ.μ. 2007, Blogger Bonnie που είπε...

ιιιιιιι, κάτσε να σκεφτώ!

life of brian, τι τρελά γέλια!    



Ήταν Δευ Μαρ 26, 06:17:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Γιατί φίλτατε Xavier , πότε βάλαμε το οτιδήποτε εδώ μέσα για τέτοιους λόγους?! :)

Άντε Bonnie , αργείς! :P    



» Δημοσίευση σχολίου