My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

5 πράγματα ..μπλα μπλα μπλα


Με καθίζουν στο σκαμνί όχι ένας, ούτε δύο αλλά τρεις(...) και με πιέζουν να σας πω 5 πράγματα για εμένα. Αυτό είναι ένα μπλογκ που αν το διαβάσει κάποιος μαθαίνει σχεδόν τα πάντα για εμένα. Είχα κάνει ένα ποστ που μιλούσε όχι για 5, αλλά για 11 πράγματα που δεν γνωρίζετε για εμένα! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ?! Ε?Ε?Ε?

Πρόκειται λοιπόν για ένα μπλογκοπαιχνίδι που δημιουργήθηκε, και εξαπλώθηκε σα τυφός αυτές τις μέρες σε όλα τα ελληνικά μπλογκς. Η διαδικασία είναι απλή. Κάποιος σου στέλνει το μπαλάκι, γράφεις 5 πράγματα για σένα, και βάζεις μετά και άλλους 5 να κάνουν το ίδιο για να μάθουν. Πίστευα οτι θα τη γλιτώσω, αλλά η Ναταλία, Ο 16 φορέβερ, και η Μπόνυ, δεν πίστευαν το ίδιο...

Ιδού λοιπόν, και ελπίζω να μην τα έχω αναφέρει πουθενά αλλού:
  1. Μέχρι πέρυσι σπούδαζα. Ήμουν φοιτήτρια του τιμημένου τμήματος της Μηχανολογίας. Μέσα σε αυτήν τη σχολή, έμαθα τόρνο, ηλεκτροσυγκόλληση, να φτιάχνω ηλεκτρικά κυκλώματα, καθώς και άλλα πράγματα, όπως μάρκετινγκ και προγραμματισμό, που όμως δεν είναι τόσο ενδιαφέροντα όσο τα παραπάνω. Στην σχολή μου η αναλογία γυναικών/ανδρών ήταν -και είναι- 20 προς 80. Φυσικά και είχα βρει τη χαρά μου, αφού εδώ και χρόνια έχω απαρνηθεί όλες τις γυναικοπαρέες. Δε τα έφτιαξα ποτέ με Μηχανολόγο όπως ούτε τελείωσα και ποτέ τη σχολή.Μου έμειναν όμως πολλές φιλίες και ακόμα περισσότερες αναμνήσεις.
  2. Δουλεύω σε τεχνικό γραφείο. Από τα δεκατρία μου. Στο τεχνικό γραφείο του μπαμπά. Και συνεχίζω. Αφού πρώτα (έκανα τη μαλακία..) απέρριψα μια πρόταση για μόνιμη συνεργασία σε ραδιοφωνικό σταθμό. Δε μου αρέσει η δουλειά μου και με την πρώτη ευκαιρία θα μπορούσα άνετα να την αλλάξω.
  3. (Μια που ρώτησε ο Κουλτούρα και εξαθλίωση) Ασχολούμουν με το ραδιόφωνο από πολύ μικρή. Δούλευα σε ραδιοφωνικό σταθμό, όπως και έγραφα σε διάφορα περιοδικά, τις μουσικές στήλες. Αυτά τα έχουμε πει αλλού.Μεγάλωσα με μουσική, χωρίς να έχω επιρροές απο το περιβάλλον μου. Μόνη μου έψαξα, ανακάλυψα και πωρώθηκα. Ακούω όση περισσότερη μουσική μπορώ, με κάποια διαστήματα φυσικά που "απέχω", που δεν θέλω να ακούω ούτε τον ήχο κλήσης του κινητού μου.
  4. Δεν έχω αγαπημένα. Δεν έχω αγαπημένο φαγητό, χρώμα, ομάδα, συγκρότημα κτλ. Έχω όμως εμμονές κατά καιρούς. Εμμονή με την τζην φούστα, με τον Παυλίδη, με τις κρέπες σοκολάτα.Βέβαια μια εμμονή μπορεί να κρατήσει από μία εβδομάδα, μέχρι και χρόνια ολόκληρα. Κάποια στιγμή βαριέμαι και δεν ξανασχολούμαι. Έτσι έχω καταλήξει να έχω ολόκληρες συλλογές από σκουλαρίκια, καλλυντικά, μπλουζάκια, cd, μέχρι και στυλό που γεμίζουν το σπίτι και δε τα χρησιμοποιώ...
  5. Ο πιο "περίεργος τρόπος" για να αποπλανήσω κάποιον, ήταν πριν κάτι χρόνια , οπου κατέβασα την ασφάλεια από το ρολόι της ΔΕΗ (!). Το "Θύμα" μου προσπάθησε να δει γιατί δεν έχει ρεύμα το σπίτι, αλλά δεν φαντάστηκε ότι είχα κλείσει το ρολόι, και έτσι έκατσε να μου κάνει παρέα το βράδυ γιατί φοβόμουν το σκοτάδι.. Ο πιο "περίεργος" χωρισμός μου, ήταν και αυτός πριν κάτι χρόνια, όπου αφού αποχαιρετιστήκαμε για τις καλοκαιρινές διακοπές, εγώ σταμάτησα να δίνω σημεία ζωής. Ούτε μηνύματα ούτε τηλέφωνα ούτε τίποτα. Μετά από 3 μήνες μου ήρθε ένα ες εμ ες από το παλικάρι εκείνο που έλεγε "Τελικά εμείς χωρίσαμε ε?" Μια εβδομάδα γελούσα.. . Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, είμαι με τα μάτια μου, συζούμε στο σπιτάκι μας και είμαστε καλά.!
Αυτά!

Μετά από πολύ ψάξιμο (μα όλοι πια έχετε γράψει 5 πράγματα για εσάς?!)
Το μπαλάκι πάει στους:


Εβίβες σας.

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Τρί Φεβ 20, 01:06:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Αν κάνεις και τον Βαρετό να γράψει...    



Ήταν Τρί Φεβ 20, 01:11:00 μ.μ. 2007, Blogger 16Forever που είπε...

κρεπες σοκολατα εεε;; μιαααααααμμμμ
μου τρεχουνε τα σαλια !!χαχα :-D    



Ήταν Τρί Φεβ 20, 01:24:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

lol
Πότε προλάβατε μωρε?!

indictos Και εγώ αυτό σκεφτόμουν.. Αν απαντήσει πάντως, σίγουρα θα είναι ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις του...

16forever Κρέπα Σοκολάτας μέχρι αηδίας όμως!χχαχαχα    



» Δημοσίευση σχολίου