My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Πφ

ΠΤΥΧΙΑ!
Βρέχει ΠΤΥΧΙΑ! Παντού ΠΤΥΧΙΑ!
Όλοι οι φίλοι μου, που είμασταν μαζί στο σχολείο, αυτον τον καιρό παίρνουν ΠΤΥΧΙΟ!
Αρχίζω και νιώθω πολύ άσχημα που εγώ απέχω γύρω στα δυο χρονάκια απο αυτό το χαρτάκι με την κόκκινη κορδελίτσα.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων δηλαδή...

Σα να βλέπω μπροστά μου εικόνες απο το μέλλον: " Χτυπάει το κινητό, είναι το 3ο μου παιδί (Τεσσάρω χρονών, ίσα ίσα που μιλάει κανονικά). Το σηκώνω "Μαμά μαμά ο μπαμπάς μου είπε να σου πώ πως πήρες πτυχίο! Τι είναι πτυχίο?" και μαζί με καροτσάκια, πάνες, κοτσιδάκια αντρα και παιδιά, πάω στην σχολή να παραλάβω το πτυχίο μου!
Μα το βλέπω μπροστά μου λέμε!

Πφ, δε πειράζει.. και ας μην πάρω πτυχίο.. εγώ έχω περάσει ( ε και περνάω εδώ που τα λέμε) καλύτερα απο όλους τους..ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΡΕ!

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου