My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Κέφια

Δε ξέρω γιατί, αλλα δύο μέρες τώρα έχω απίστευτα κέφια! Λίγο η γρίππη που πέρασε, λίγο η ξεκούραση απο τις δουλειές του Πάσχα, λίγο το οτι έχουν κλείσει παλιές ιστορίες και πλέον μπορώ με σιγουριά να πω πως τις έχω αφήσει πίσω, λίγο το οτι μπήκε σε ένα δρόμο η σχολή, λίγο του οτι η εκπομπή πάει καλα.. Ε, διακιολογούμαι κ εγω! :D

Καιαιαι ααααυτή εδώ είναι η χθεσινή playlist! Πήγα με αυτές τις διαθέσεις να κάνω εκπομπή, δε βγήκε ακριβώς αυτό, αλλα κάτι ακόμα πιο "οτι ναναι"!

Σίγουρα είναι μια απο τις πιο "χαρούμενες" εκπομπές που έχω κάνει..(Γιαυτό και μου έχει κάνει και εντύπωση...)

Σε καλό να μας βγούν τα κέφια!
Άντε βρε, και στα δικά σας! :)

(Ψηλέ, το post με το χυμό φράουλα που λέγαμε, μάλλον δε θα αργήσει να έρθει! aheaheaheahheh)

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου