My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

11



Η σημερινή εμφάνιση του Έντεκα στο ταπεινό τούτο ιστιολόγιο, μας οδήγησε στην απόφαση (εμένα και τον εαυτό μου ντε) να κάνουμε μια λίστα με

Έντεκα πράγματα που (ίσως) δε ξέρετε για μένα

  1. Καπνίζω τουλάχιστον ένα πακέτο τσιγάρα την ημέρα.Καπνίζω από πολύ μικρή, συστηματικά από τα δεκαεννιά μου. Άρχισα με κάμελ, και κατέληξα στην πιο άθλια μάρκα ελληνικών τσιγάρων. Τζι αρ μπλε. Αυτό για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι μ'αρέσουν και ο δεύτερος είναι ότι δεν αρέσουν σε κανέναν άλλον και ποτέ κανείς δε μου κάνει τράκα.
  2. Πεθαίνω να θρυμματίζω αυτά τα μπισκοτάκια που σου φέρνουν στην καφετέρια μες στην ζελατίνα τους. Αν κάποιος προλάβει και μου το φάει, είμαι ικανή να τον βάλω να φάει και την ζελατίνα μαζί.
  3. Ανάλογα με την διάθεσή μου και την φάση της ζωής μου, αλλάζω και το χρώμα στα μαλλιά μου. Το μαλλί έχει υπάρξει κόκκινο, καστανό (σε όλες τους τις αποχρώσεις), ξανθό και μωβ. Τώρα είναι μαύρο και το χρώμα δεν έχει καμία σχέση με την διάθεσή μου.
  4. Πάντα στην τσάντα μου υπάρχει ένα μικρό τετράδιο και ένας... σκληρός δίσκος! Ποτέ δε ξέρεις που μπορεί να σου χρειαστούν! (Χωρίς το σκληρό σου δε πας πουθενά copyright: Τασούλα)
  5. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι μια τζην μίνι φούστα. Την φοράω τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα εδώ και δύο χρόνια. Χειμώνα και καλοκαίρι. Έχουν βαρεθεί όλοι να με βλέπουν με αυτήν.
  6. Έχω πάνω απο εκατό (100) μπλουζάκια. Ζάρα και Pull and Bear κυρίως. Παρ'ολα αυτά πολλά πρωινά δεν ξέρω τι να βάλω.
  7. Δεν φοράω ποτε παπούτσια με πάνω από δυο εκατοστά τακούνι. ΠΟΤΕ.
  8. Συλλέγω με μανία δίσκους ελληνικής μουσικής (της Ροκ και Έντεχνης σκηνής) σε ηλεκτρονική μορφή (mp3s). Έχω φτάσει αισίως τα 120 Gbs και συνεχίζω..
  9. Τον καιρό που δεν κάνω ραδιόφωνο (όπως τώρα) πολλές φορές σκέφτομαι διάφορα "μικρόφωνα", διάφορες ατάκες που μπορεί να συνοδέψουν ένα τραγούδι. Καμιά φορά φαίνεται και σαν να μιλάω μόνη μου. Μπορεί να το βλέπουν οι άλλοι παρανοϊκό αλλά όταν είσαι πίσω από ένα μικρόφωνο και "πρέπει" να πεις κάτι, αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο.
  10. Με εκνευρίζουν απίστευτα πολύ οι "προσωπικοί" αριθμοί (δε ξέρω ούτε πόσα κιλά είμαι ούτε τι ύψος έχω ακριβώς) , οι λίστες τα προγράμματα και τα ρολόγια.
  11. Τα περισσότερα posts, τα γράφω ένα τέταρτο πριν σχολάσω. Ακόμα και εκείνες τις μέρες που δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να κάνω στην δουλειά και κολοβαράω όλη μέρα. Σχόλασα.

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Παρ Ιαν 19, 07:47:00 μ.μ. 2007, Blogger enteka που είπε...

:)
(το tagline σου αρέσει στο tagline μου, δε ξέρω αν το πρόσεξες...)    



Ήταν Παρ Ιαν 19, 08:11:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

ε?
Τι είναι το tagline? ποιο είναι το δικό μου, και γιατί αρέσει στο δικό σου?! Από που κι ως που δηλαδή? και χωρίς να με ρωτήσει κιόλα!    



Ήταν Παρ Ιαν 19, 08:25:00 μ.μ. 2007, Blogger enteka που είπε...

lol
o ypotitlos    



Ήταν Παρ Ιαν 19, 08:30:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Αααα

ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

και που να έβλεπες δηλαδή και την προηγούμενη περιγραφή! :P :P    



Ήταν Κυρ Ιαν 21, 01:47:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Έντεκα (11), αν συνεχίσεις να φλερτάρεις τη δικιά μου, οι μέρες σου θα είναι πολύ λιγότερες από 11.

Κι εσύ μωρή συμμαζέψου και μαγείρεψε κάνα κοτόπουλο να φάμε.

-Ιάκωβος Εκνευρισμενίδης,
Καθηγητής Κοινωνικής Ψειχολωγίας.    



Ήταν Δευ Ιαν 22, 01:35:00 μ.μ. 2007, Blogger Ναταλία που είπε...

Γεια σου ρε Γεωργία με τα κέφια σου!!!!!

Καιρό είχα να σε διαβάσω έτσι......:ο)    



Ήταν Δευ Ιαν 22, 03:33:00 μ.μ. 2007, Blogger manosantonaros που είπε...

πωπωπωπω πολύ ωραίο ψυχογράφημα.
Τη ζηλεύω αυτη την ιδέα.    



Ήταν Δευ Ιαν 22, 03:33:00 μ.μ. 2007, Blogger manosantonaros που είπε...

πωπωπωπω πολύ ωραίο ψυχογράφημα.
Τη ζηλεύω αυτη την ιδέα.    



Ήταν Δευ Ιαν 22, 05:24:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Μάτια μου Αμάν! μη μιλήσει κανείς άλλος εδώ μέσα! Μη χάσουμε το κελεπούρι!

Και μια χαρά θεϊκό ήταν το κοτόπουλο που μαγείρεψα!

Ναταλία Χεχε, πρέπει να αρχίσω να γράφω σαν άνθρωπος πάλι μου φαίνεται..

Μάνο Ψυχογράφημα? Δεν θέλω καν να φανταστώ τι συμπεράνατε για την ψυχή μου απο αυτή τη λίστα..




Καλή εβδομάδα να έχουμε!
(Χωρίς ασφάλειες, μαλάκες συνεργάτες, φωνές και άγχος να είναι αυτή η εβδομάδα παρακαλώ!)    



» Δημοσίευση σχολίου