My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Ψιτ?

Ναι, σε εσένα το λέω!
Εσένα που ψάχνεις συνέχεια στο google να κατεβάσεις Πελόμα Μποκιού και όλο πέφτεις πάνω στο blog μου!

Επειδή βλέπω τις απεγνωσμένες σου προσπάθειες, που απ'ότι φαίνεται δεν έχουν κάποιο αποτέλεσμα, και επειδή είμαι στις καλές μου σήμερα, ΙΔΟΥ ο ομώνυμος δίσκος των Πελόμα Μποκιού που είχε κυκλοφορήσει το 1969..

Πελόμα Μποκιού - Πελόμα Μποκιού


Όλος δικός σου :P
Καλό Download

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Παρ Φεβ 02, 08:58:00 π.μ. 2007, Blogger Ναταλία που είπε...

Αυτό θα πει φιλοξενία!!!!

(Δεν το έψαχνα εγώ πάντως!:Ρ)    



Ήταν Παρ Φεβ 02, 05:38:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Χαχα
Εμ, Όχι μια απλή φιλοξενία
Αλλά ΚΡΗΤΙΚΗ φιλοξενία! :P

Καμία σφακιανή πίτα να κεράσουμε?!
Καμία τσικουδιά μήπως?! :P


(Έχω βρεθεί και εγώ σε αυτή τη θέση - να ψάχνω κάτι απεγνωσμένα- και τους καταλαβαίνω...)

Ότι άλλο θέλετε ας μου στείλετε κανα e mail..    



Ήταν Τετ Φεβ 07, 04:04:00 μ.μ. 2007, Blogger enteka που είπε...

τον έστειλες τον άνθρωπο. είμαι άφωνος με την χειρονομία σου!
τέλειο!    



Ήταν Τετ Φεβ 07, 06:09:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Χαχαχα
Ε μα είχε μπει καμιά δεκαριά φορές απο το google ο καημένος...


Μπορεί να είμαι κατα βάθος καλός άνθρωπος τελικά...

(και ας σκοτώνουμε με την πειρατεία την μουσική.. μουαχα)    



» Δημοσίευση σχολίου