My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Κάτι...


... που δεν πρόκειται να σας μάθουν ποτέ στη σχολή σας
(ή αλλιώς - γαμώ το κέρατο μου μέσα)



Ακούμπησα και μια σχολή. Ακούμπησα δεν πέρασα. Μάλλον δεν τελείωσα.Ακόμα.
Πριν πάω στην σχολή είχα περάσει ένα χρόνο δουλεύοντας. Και τώρα δουλεύω.

Παρακολουθούσα όσα μαθήματα άντεχα και με άντεχαν. Όπου δε με σήκωνε (ή δεν το σήκωνα) το κλίμα, έκοβα μαχαίρι όλα τα πάρε δώσε.

Κατά καιρούς με τσάτιζαν πολλά πράγματα.
Με τσάτιζαν περισσότερο όμως οι ατάκες φοιτητών, του στυλ:

"Ααα εγώ από υπολογιστές δε ξέρω, δε μπορώ να μάθω ξαφνικά για να κατεβάσω τις σημειώσεις του τάδε από το ίντερνετ"
"Ααα δεν έχουμε βιβλία απο αυτό το μάθημα, πουου να τρέχουμε να βρίσκουμε τώρα σημειώσεις?!"
"Ααα για να κάνω την εγγραφή μου πρέπει να περιμένω δυο μέρες απο το πρωί στην γραμματεία, μα τι πράγματα είναι αυτά?!"

"Ααα! Κοίτα! Αυτός πέρασε Μαθηματικά 2 επειδή ο καθηγητής ήταν ο σπιτονοικοκύρης του! Αν είναι δυνατόν"

"Ααα, πως να βγάλω την εργασία στο autocad αφού κανείς δε μου έδειξε πως δουλεύει αυτό το πρόγραμμα!Δε την κάνω!"
"Ααα, δεν ήρθε ούτε σήμερα ο καθηγητής για να μου πει το βαθμό μου, θα πάω να παραπονεθώ στην γραμματεία!"

Ναι ρε! Ζώα!
Αυτό είναι το σύστημα!
Αν τα είσαι σε ένα θρανίο απο το νηπιαγωγείο και δεν έχεις δει τι γίνεται παραέξω, τότε καλά κάνεις και φέρεσαι σα κακομαθημένο!

Αυτά είναι τα πραγματικά μαθήματα που μπορεί να σου δώσει μια σχολή! Όχι ο τόρνος! Γιατί τόρνο στην ζωή μου δεν πρόκειται να ξαναδουλέψω ποτέ, αλλά και ατελείωτες ουρές θα φάω στην μάπα σε όλο το υπόλοιπο της ζωής μου, και προγράμματα που δεν ήξερα θα μάθω θέλοντας και μη και ένα σωρό χαρτιά θα πρέπει να ψάχνω μέχρι να πάρω σύνταξη χωρίς να ξέρω που να ψάξω και τι ακριβώς ψάχνω.


Που να ξέρεις εσύ καημένε πως όταν έχεις ένα αφεντικό πάνω στο κεφάλι σου, και όταν παράλληλα νοικιάζεις και έχεις ένα σωρό λογαριασμούς, ΔΕ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ να πεις "Δε μπορώ να κάνω αυτό ή το άλλο" Και κωλοτούμπες κάνεις (για να μην πω τίποτα πρόστυχο).

Κανείς στην σχολή δε σου λέει πως ο πελάτης πληρώνει το αφεντικό, το αφεντικό εσένα, και εσύ πρέπει να ξεσκιστείς. Να είσαι σε μια κωλοπολεοδομία 8 ώρες την ημέρα και να τρέχεις πάνω κάτω με 5 κιλά χαρτιά στην τσάντα σου, να κυνηγάς έναν ΗΛΙΘΙΟ και ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ μηχανικό που δεν σου βγάζει μια οικοδομική άδεια. Να τον κατασκοπεύεις και να τον παίρνεις απο πίσω για τρεις μέρες μπας και βγάλεις μια άκρη!


Κανείς δε σε προετοιμάζει για το άγχος που θα περάσεις, για την ψυχολογία σου που θα γαμηθεί, για το τρέξιμο που θα ρίξεις, για τους κώλους που θα γλύψεις.
Ή μάλλον όχι.

Σε προετοιμάζουν.

Εσύ δε το καταλαβαίνεις.

Γκρινιάζεις γιατί "δε δουλεύει το σύστημα", και θα πας να παραπονεθείς στη γραμματεία.
ΑΥΤΟ είναι το σύστημα και θέλω να σε δω τι θα κάνεις όταν δεν υπάρχει γραμματεία.




Έχω νεύρα.
Με τους πολιτικούς μηχανικούς, με την πολεοδομία,με την σχολή, την νοοτροπία μας, με όλα. Σιχτιρ.




Η εικόνα είναι απο δώ.


Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Πέμ Ιαν 25, 02:30:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Jesus!Χαλαρωστε, θα μου παθετε κατι τις!    



Ήταν Πέμ Ιαν 25, 12:44:00 μ.μ. 2007, Blogger Night's Knight που είπε...

Πολεοδομία; Εμείς δεν βρίζουμε. Εσείς γιατί βρίζετε. Άκου Πολεοδομία...    



Ήταν Πέμ Ιαν 25, 03:25:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Γιατί μιλάτε και οι δύο στον πληθυντικό?! Μία είμαστε!

Art Attack Καλωσορίσατε! Δε μπορούμε να χαλαρώσουμε! Σήμερα ήταν η υπάλληλος να μας υπογράψει την άδεια,την οικοδομική, και πήρε απο μόνη της άδεια, την τα ξύνω γιατί είμαι δημοασία, και θα λείπει δέκα μέρες! ε έλεος δηλαδή (αφρούς βγάζω!)

Night Knight Και που, την επόμενη εβδομάδα πρέπει να πάω στο ΙΚΑ να πληρώσω.. Ακόμα χειρότερα :P    



Ήταν Παρ Ιαν 26, 08:52:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω, καλό είναι να τα χώνεις που και που!

Λοιπόν πρώτη επίσκεψη στο βλογ σου και έχω μείνει άφωνη, γαμάτο all over και music-radio related που γουστάρω απίστευτα (ερασιτέχνης ραδιοφωνού και η αφεντιά μου). Plus είσαι και Τοξοτάκι αν κατάλαβα καλά -which is cool :p

Θα τα λέμον συχνά i hope :)

Cheers,

~RaZz    



Ήταν Παρ Ιαν 26, 09:32:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Μπουαχά! Προχθές βρέθηκα τυχαία και έριχνα μια ματιά στο μπλογκ σου και μάλιστα νομίζω πως σε είχα βάλει και στα bookmarks μου στο γραφείο για να το ξανακοιτάξω (ναι το κάνω αυτό συνήθως)

Ναις του μιτ γιου δεν...

γουι γουιλ τοκ δεμ! (μτφ.: Θα τα πουμε!)    



Ήταν Παρ Ιαν 26, 10:21:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

... hello stranger... :)    



Ήταν Κυρ Ιαν 28, 01:43:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Καλωσήρθες παράξενε στον τόπο μου :P    



» Δημοσίευση σχολίου