My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Super Mario

.
.
.
Ήμουν δέκα χρονών? παίζει και λιγότερο...
Ο Άγιος Βασίλης μας είχε φέρει κάτι περίεργο για δώρο Χριστουγέννων..
Ένα τετράγωνο μαύρο κουτί...
Όταν το είδα δεν ενθουσιάστηκα τόσο όσο με την μπάρμπι, αλλά όταν το είδε ο πατέρας μου ενθουσιάστηκε τόσο όσο όταν έβλεπε τους καλούς βαθμούς μου..

Ήταν η αφετηρία για να στιγματιστεί η παιδική μου ηλικία...

Τα σκηνικά, η μουσική, όλα.. Τα θυμάμαι σαν να ήταν χθες..

Ποιος δεν έπαιζε στα 80s τους κόσμους του σούπερ μάριο?!

Πόσα τηλεχειριστήρια μας είχαν λιώσει στα χέρια μας..
Θυμάμαι την μάνα μου κάθε τρεις και λίγο να τρέχει να μας αγοράζει...

Εγώ έπαιζα όταν τελείωνα τα μαθήματά μου, και ο μπαμπάς το βράδυ.. Μέχρι αργά..
Κάθε πρωί που ξυπνούσα μου είχε αφήσει σημείωμα με ποίες πίστες είχε περάσει!
(Είχαμε καεί και εμείς όσο να'ναι)

Λίγους μήνες αργότερα μαθεύτηκε πως έχω Nintendo, και ερχόταν τα αγοράκια από το σχολείο να παίξουμε όλοι μαζί...

Μετά.. Τα ίχνη του Μάριο χάθηκαν ξαφνικά..

Έπειτα από χρόνια αναζητήσεων, το ανακαλύψαμε τελικά τις προάλλες σε κάποια γωνιά του ίντερνετ..
Όχι κάτι παρόμοιο! Το ίδιο! το αυθεντικό!

Ένα μεγάλο φλας μπακ στα παιδικάτα μου ήταν αυτό.. Γύρισε ο χρόνος πολύ πίσω από την πρώτη στιγμή που άνοιξα την πρώτη πίστα!
Φυσικά και έχω κολλήσει -ξανά!-.



Ιδού και το δωράκι σας:

Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να το κατεβάσετε...
Το Emulator μαζί με όλα τα Mario World!


Κολλήστε και εσείς! Μη νιώθω μόνη μου!

Ετικέτες ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Τετ Ιουν 20, 08:35:00 μ.μ. 2007, Blogger x-ray που είπε...

Είναι σούπερ ο Μάριος με το σέξι καπελάκι του, δε λέω αλλά προτιμούσα το Αταρι όταν έπαιζε τέννις.
Εάν είναι να πάω όμως στο κοσμεμουλάτορ, τότε έρχομαι να παίξω και'γω!    



Ήταν Πέμ Ιουν 21, 10:14:00 π.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

H mousiki akoma antixei sta aytia mou... kathws kai o hxos... otan o Mario etrwge to manitari... kai touroutouroutou... Megalwne!!!

Ax... ti kalo... na erthw spiti na paixoume???

Oloi eixamer faei kollhma tote...

Den thymamai an to eixa termatisei! xmmm    



Ήταν Πέμ Ιουν 21, 03:37:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Βρε...μερικές φορές τρομάζω με το πόσο μοιάζουμε!!!
;)    



Ήταν Πέμ Ιουν 21, 03:38:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Και χιλια ευχαριστώ για τον "ιδανικό" σου!!!!!    



Ήταν Σάβ Ιουν 23, 02:45:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Super Mario???? Μην μου πεις ότι βρήκες και την έκδοση με τον Luigi?    



Ήταν Σάβ Ιουν 23, 12:50:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

X ray το τέννις ποτέ δε το συμπάθησα!
Κοσμεμουλατορ? τι είναι αυτό?

Won Tolla Ούτε εγώ το θυμόμουν, αλλά τελικά το είχα τερματίσει! Και το ξανατερμάτισα φυσικά :P

LIfewhispers Μοιάζουμε?
Δεν κάνει τίποτα :)

Pakou Φυσικά! Έχει όλα τα μάριο που είχαν κυκλοφορήσει ΚΑΙ την έκδοση με τον Luigi!    



Ήταν Σάβ Ιουν 23, 01:50:00 μ.μ. 2007, Blogger x-ray που είπε...

Με το κλικ πιο πανω κατεβαζεις το emulator μαζι με ολα τα Mario World, από εκεί κοσμεμουλατορ.    



Ήταν Πέμ Ιουν 28, 09:38:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Προφανέστατα έχεις περισσότερη φαντασία από εμένα..
Αν και τώρα με την πολύ ζέστη γενικότερα υπολειτουργώ..
και οι γύρω μου απ'ότι βλέπω δηλαδή..
αυτό το κόμεντ έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές να γίνει παραλήρημα και γιαυτό το σταματάω εδώ.
:)    



» Δημοσίευση σχολίου