My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Brainstorm

.
.
.
.
Σήμερα λέει οι bloggers γράφουν για το περιβάλλον. Ένα έχω να πω. Το περιβάλλον έχει καταντήσει για τον πούτσο (σόρι κιόλας)..
Στο χέρι μας είναι να το κάνουμε όπως ήταν πριν καμιά εκατοστή χρόνια.. Ας γκρεμίσουμε μερικές εκατοντάδες σπίτια, ας φτιάξουμε καλύβια πάνω στα δέντρα, ας χέζουμε στα δάση ( αυτά που θα φτιάξουμε στον άδειο χώρο που θα έχει μείνει από τα γκρεμισμένα σπίτια) για λίπασμα.


Αυτά τα σκεφτόμουν όσο έπαιζα πασιέντζα.

Όσο ήμουν σπίτι το πρωί, και επαναλαμβάνω, έπαιζα πασιέντζα, καμία δεν μου έβγαινε, και όλο πατούσα "νέο μοίρασμα".
Δεν μου έβγαιναν -προσέξτε- γιατί κατουριόμουν και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ.

Με το που ήρθα στο γραφείο και είχα ήδη κάνει την ανάγκη μου, τέσσερις πασιέντζες έπαιξα και οι τέσσερις μου βγήκαν.
Άρα? Άρα οι λύσεις είναι μπροστά στα μάτια μας και απλά δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε για να τις βρούμε.


Πάντως εγώ προσέχω το περιβάλλον. Ας πούμε τις μπαταρίες μου δεν τις πετάω.
Έχω τις ίδιες εδώ και πολλά χρόνια. Πεταμένα λεφτά οι μπαταρίες. Βλέπω τηλεόραση με μέτρο, ακούω μουσική από το στερεοφωνικό με μέτρο και έτσι δεν τελειώνουν ποτέ. Όταν βλέπω δε και τηλεόραση, αποφεύγω το ζάπινγκ. Αποτελεσματικότατο.

Κάθε μέρα, στην διαδρομή προς την στάση για να πάρω το λεωφορείο, περνάω από ένα ημιυπόγειο σπίτι, κοντά στο σπίτι της Πέγκυ. Εκεί παρόλο που το σπίτι είναι σχεδόν ερείπιο, η γιαγιά που το έχει (και που σήμερα μαγείρευε γεμιστά) έχει δώσει τον καλύτερο εαυτό της στον κήπο της. Ολόκληρη ζούγκλα στην μέση της πόλης!
Πλάκα πλάκα έχετε δει τους κήπους των γιαγιάδων?!
Αυτό είναι μια λύση. Να ξαμολήσουμε γιαγιάδες και θείτσες να κάνουν την αναδάσωση. Αυτό έχει πολλά καλά τα οποία βαριέμαι να σκεφτώ για να τα γράψω.


Στο λεωφορείο σήμερα με είχε πιάσει ένας παππούλης (από αυτούς που βρωμάνε) και μου έλεγε πως η σημερινή βροχή είναι χρυσάφι για τις ελιές.
Επίσης μετά πρόσθεσε πως τώρα που κάηκαν οι ελιές στην Πελοπόννησο, θα ανέβει η τιμή του λαδιού και εδώ στην Κρήτη θα πλουτίσουν όλοι. Είδα μια κρυφή χαρά και ένα σατανικό χαμόγελο. Μπορεί να ήταν και εμπρηστής σκέφτηκα.

Το βράδυ που κοιμόμουν έβλεπα ένα σωρό όνειρα. Είδα σκατά, που είναι καλό γιατί σημαίνουν λεφτά όπως λέει η μάνα μου παύλα ο ζωντανός ονειροκρίτης. Άσχετο αυτό.
Επίσης είδα και πως έκανα σεξ με έναν τύπο που δεν τον ήξερα και πως όταν τελείωσε το σπέρμα του (που είχε καλύψει το μισό δωμάτιο) ήταν πράσινο σα μούχλα. Αηδία.
Αυτό βοήθησε πολύ στην οικολογική μου συνείδηση γιατί όποια όρεξη και αν είχα για ακατονόμαστες πράξεις έφυγε. Ούτε προφυλακτικά για να μολύνουν το περιβάλλον ούτε ενέργεια που πάει χαμένη.

Μια που είπα ενέργεια. Τις προάλλες ήρθε στην δουλειά μια τύπισσα που είναι αστρολόγος από το Βέλγιο, κάνει γιόγκα και έχει μπόλικη ενέργεια απ'ότι λέει. Αυτή ήθελε να της φτιάξουμε σπίτι. Έρχεται ένας παλιός μας πελάτης μετά που έφυγε αυτή και του λέγαμε πως θα έχει καινούρια γειτόνισσα. Του λέγαμε για τις ιδιότητές της και ενθουσιάστηκε!Είπε να μην του βάλουμε ακόμα ρεύμα στην πισίνα του γιατί μπορεί η νέα του γειτόνισσα να του δανείσει λίγο από την ενέργειά της και να κάνει την πισίνα του να λειτουργεί.Θαυμάσια ιδέα! Μπορούμε να εισάγουμε βέλγους αστρολόγους!

Δίκιο έχουν αυτοί που λένε πως οι bloggers είναι άνθρωποι με πολύ μυαλό και μιλάνε σωστά με επιχειρήματα κτλ κτλ.
Είδατε? ένα σωρό ιδέες σας έγραψα.. Μόνο που ξέχασα.. εγώ δεν είμαι blogger!

Αυτά. Δεν είμαι και στα πολύ καλά μου τον τελευταίο καιρό.
Έχω κολλήσει και με αυτήν τη πασιέντζα... τώρα στα γεράματα.. (έχουμε συνείδηση της ηλικίας μας σε αντίθεση με κάποιους άλλους..)

Καλημέρα, καλή εβδομάδα!

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Δευ Οκτ 15, 03:19:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Brian Storm.    



Ήταν Δευ Οκτ 15, 04:15:00 μ.μ. 2007, Blogger Εφιάλτης που είπε...

Τι μπορεί να σου κάνει μια πασιέντζα :-)    



Ήταν Τρί Οκτ 16, 08:17:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Για να τελειοποιήσεις την οικολογική σου εκστρατεία παραθέτω τρεις ιδέες ..
α)Στα options της πασιέντζας διάλεξε τα τραπουλόχαρτα με του φοίνικες!!!
β)Κάνε την ανάγκη σου ποιο συγκεντρωμένη και χωρίς άγχος μπορείς (σίγουρα στο τέλος θα κόβεις λιγότερο χαρτί..)
γ)Στους πισινό-πελάτες κάντε δώρο 3 κιλά φωσφορούχα καλαμάρια καραϊβικής για ανανεώσιμο οικολογικό φωτισμό!!!
Καλό βράδυ θηλυκέ Tom Robins!!!    



Ήταν Τετ Οκτ 17, 12:12:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Sino Μόλις το είχα διαβάσει μου είχε έρθει μια πολύ τραγική εικόνα στο μυαλό με πολλούς Brians (από τους Monty Pythons) να πέφτουν απο τον ουρανό..

Εφιάλτης δεν λες τίποτα...

Κωνσταντίνε έλιωσα στο γέλιο!
έχεις ένα και δυο και τρία δίκια! Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου και σκοπεύω να τις ακολουθήσω.
Μήπως ξέρεις πόσο κάνει το κιλό από φωσφορούχα καλαμάρια Καραϊβικής?!να δω δηλαδή αν συμφέρει..

(επίσης μπορούμε να ταΐσουμε την Αστρολόγο από το Βέλγιο τέτοια καλαμάρια έτσι ώστε μαζί με την ενέργειά της να μας δίνει και φως!)

Με έχετε πει Θηλυκό Πάολο Κοέλο, Θηλυκό Τομ Ρόμπινς... Όταν θα με πείτε και Θηλυκό Μπουκόφσκι θα αρχίσω να ανησυχώ πραγματικά..    



» Δημοσίευση σχολίου