My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

The Elections Sountrack

.
.
.
.

Είδα το ποστ του ίνδικτου και ζήλεψα.

Φυσικά αυτό είναι το ένα και μοναδικό ποστ που πρόκειται να κάνω για τις εκλογές..

Απο μικρή λοιπόν το μότο μου ήταν το να μιλάμε με τραγούδια.


Εκείνο το τραγούδι που μπορεί να χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο σάουντρακ των εκλογών, είναι απο τον Τζιμάκο - ποιον άλλον?-

Τζίμης Πανούσης - Εκλογές.
(κλικ εδώ για να το κατεβάσετε.)


Εκλογές, κόμματα με φρού-φρού κι αρώματα
διαδηλώσεις πτώματα μ' ανοιγμένα στόματα
ψηφοδέλτια σταύρωνα κι όλη νύχτα καύλωνα
στης βουλής τα έδρανα αχ κι εγώ να έκλανα

Δε μπορώ άλλο Θανάση
στα εικοσιπέντε έχω γεράσει
Δε μπορώ άλλο Θανάση
κάνε στάση

Υπουργεία-τέρατα, γαμημένα κέρατα
φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα
στα σχολεία γάμα τα, γράμματα σπουδάματα
του θεού τα πράματα φτύστα τους κατάμουτρα

Δε μπορώ άλλο Θανάση...
Πληρωμές χαρτόσημα, φόνοι γραμματόσημα
στο γαμήσι πρόστιμα, μαγκιά κλανιά κι απόστημα
μπάτσοι αύρες ράμματα, ξηγημένα πράματα
τώρα στα γεράματα, μάθε γέρο γράμματα

Δε μπορώ άλλο Θανάση...

Ετικέτες , , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Τετ Σεπ 05, 02:36:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Μου έβαλες τα γυαλιά, αλλά εγώ ξέρεις, είμαι του ξένου ρεπερτορίου.    



Ήταν Τετ Σεπ 05, 02:45:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Χαχα, είναι καθαρά θέμα ρεπερτορίου!
Έκαστος στο είδος του!    



Ήταν Τετ Σεπ 05, 03:47:00 μ.μ. 2007, Blogger ΠΡΕΖΑ TV που είπε...

Ευχαριστουμε για τον υμνο!!!!    



Ήταν Τετ Σεπ 05, 04:52:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Παρακαλούμε!

(ξέχασα να γράψω πως παρόλο που αυτό το τραγουδάκι μοιάζει να μιλάει για το σήμερα, γράφτηκε το....1982! Διαχρονικές αξίες..)    



Ήταν Πέμ Σεπ 06, 01:06:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Τζιμάκος ρούλζ!!    



Ήταν Πέμ Σεπ 06, 02:56:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

γιεα γιεα!    



Ήταν Κυρ Σεπ 09, 08:19:00 π.μ. 2007, Blogger an205 που είπε...

Ο Τζιμάκος θα μπορούσε να αναλάβει το soundtrack όλων των τελευταίων γεγονότων:

1)Η Ελλάδα στα κάρβουνα

Μια χώρα χωράφι
στη μέση εγώ
σκιάχτρο σε ράφι
βυζαντινό
με ηρωικό ριπλέι
με μια ταρζανιά
πυροβατώ σ' αναμμένα σκατά

Η Ελλάδα στα κάρβουνα

Βυζαίνω πουτάνες
χαμένο μωρό
μ΄ αφήσανε μάνες
σε κάποιο χορό
στα βράχια του Ζάλογγου
στον Ευρογκρεμό
αναστενάρης, ζογκλέρ, ζιγκολό

Η Ελλάδα στα κάρβουνα

2) Νεοέλληνας

Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γινω σαν Αμερικάνος,
μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η παπαλάμπραινα γυμνή
χαιδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Καιω τα δέντρα χτίζω μαιζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
σ' ένα κλουβι γραφείο σαν αγρίμι
παιζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Φάκα addidas μου πιασε την φτέρνα
μπερδεύω το τζουκ μποξ με τη λατέρνα.
πάνω απ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δε βγάζω άχνα.

3) Π.χ

ΕΛΤΑ ΗΛΠΑΠ ΗΣΑΠ ΟΣΕ
ΟΓΑ κ' ΦΠΑ
ΕΠΕ ΟΕ ΑΕ ΥΠΕ
Κουπλέ

ΔΕΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΠΗ ΟΤΕ
ΚΥΣΙΛ ΚΥΣΕΑ ΑΓΕΤ ΑΓΕΣ
ΚΚΕ ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΤΕΕ

ΑΤΑ ΑΤΕ ΕΤΒΑ ΕΤΕ
ΟΑΣΑ ΤΘΔΕ
ΠΕΡΠΑ ΚΕΠΑ ΑΚΕΠ ΠΑΕ
Κουπλέ

ΔΕΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΠΗ ΟΤΕ
ΚΥΣΙΛ ΚΥΣΕΑ ΑΓΕΤ ΑΓΕΣ
ΚΚΕ ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΤΕΕ

ΕΔΙΚ ΕΡΕ ΕΝΕΠ ΝΔ
ΚΚΕ-ΜΛ
ΕΙΝΑΠ ΕΣΥ ΓΕΣΕΕ ΔΣ
ΖΟΥΛΟΥ

ΔΕΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΠΗ ΟΤΕ
ΚΥΣΙΛ ΚΥΣΕΑ ΑΓΕΤ ΑΓΕΣ
ΚΚΕ ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΤΕΕ

Θα πάρω σιδερόβεργα Παναγιά μου
Μολότοφ κι αλυσίδες
Και θα τα κάνω βίδες

Θα πάω στον Καραμπελιά Παναγιά μου
Που 'χει λεβέντες νέους
Αναρχικούς κι ωραίους

Ώπα η επανάσταση !

4)Δουλειές του κεφαλιού
(απ' όπου μου χει κολλήσει αυτό)
Η κοινή γνώμη, μια κοινή, μια πόρνη
μια παλιογυναίκα τρυφερή
μια κατσαρίδα, μια εφημερίδα
γράφει ραβασάκια σ' όποιον βρει

και βέβαια Οι εκλογές που ανέφερες    



Ήταν Δευ Σεπ 10, 11:32:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Whatever....    



Ήταν Δευ Σεπ 10, 05:44:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

γεια σου μικρουλα το αγαπημενο τραγουδι απο τον τζιμακο με την αγαπημενη μου φραση [ δεν μπορω αλλο θαναση ] διαχρονικοτατο και μερικους στιχους απο τον βασιλη [ ηρθε ο βουλευτης στο χωριο βολτες απο εκει και απο εδω μοιραζει υποσχεσεις στους αγροτες θα σας γλυτωσουμε απο την δυστυχια νερο θα φερουμε θα φτιαξουμε σχολεια ] απο τα αγροτικα 1975    



Ήταν Τετ Σεπ 12, 07:25:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

χεχεχ, κλασσική αξία όπως φαίνεται ο Πανούσης.

Κατά βάθος και μεταξύ μας, ωραία τα λένε και ο Τζίμης και ο Βασιλάρας, αλλά μην ξεχνάμε πως και οι δύο είναι πολιτικοποιημένοι και φανατισμένοι. Δεν τα λένε απλά και μόνο για να πουν αυτά που ζουν και βλέπουν.. Πράγμα το οποίο δεν μου είναι και πολύ ευχάριστο προσωπικά!    



Ήταν Τετ Σεπ 12, 10:55:00 μ.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

τιποτα δεν ειναι τυχαιο μικρουλα καμια φορα λεμε κατι για αστειο και κρυβεται κατι αλλο απο πισω πολυ περισσοτερο δε με τα πολιτικα μακαρι να μην υπηρχε φανατισμος χαλαμε τις καρδιες μας ποτε δεν τον καταλαβα τον φανατισμο τι ειναι συμφερον μεγαλη σιγουρια για αυτα που πιστευουμε εκτονωση η ανοητη εκμεταλευση των κυριων που μας κυβερνουν η ελεγχουν οπως θελεις πεστο τελος οι φιλοσοφιες η μαλ...... καληνυχτα μικρουλα.    



» Δημοσίευση σχολίου