My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Καλό Μήνα Νο12

.
.
.
.

Τι μεγάλος μήνας αυτός ο Αύγουστος..
Τεράστιος.

Διακοπές δεν πήγαμε. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι περάσαμε καλά.

Αυτόν το μήνα πήγαμε σε συναυλία. Επιτέλους. Μου είχε λείψει η συναυλιοκατάσταση.
Σωκράτης Μάλαμας και Ιωαννίδης Αλκίνοος. Φανταστικές καινούριες μουσικές εκείνο το βράδυ. Είχα μείνει έκπληκτη. Ήταν σαν ακόμα και ο ίδιος ο Αλκίνοος να είχε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια και να ήθελε να πει κάτι το διαφορετικό.
Κρασάκι κόκκινο και μαγεία. Η γνωστή μαγεία της συναυλίας.
Είδα και τον Λειβαδά να κάθετε δυο σειρές παρακάτω μόνος του.
Φαινόταν να το απολαμβάνει.

Αυτό το μήνα βγήκα με μια φίλη μου. Μπαρότσαρκα. Οι δυό μας. Μου είχε λείψει η κοριτσοκατάσταση. Περίεργο. Περάσαμε υπέροχα.

Αυτόν το μήνα φάγαμε πολύ. Αρχίσαμε με ένα τραπέζι προς Άγγλους φίλους και τελειώσαμε με ένα μεξικάνικο γεύμα. Στο ενδιάμεσο προσθέσαμε και πολλά κιλά απάκι, μαντί, κρεατότουρτας και άλλων περίεργων παραδοσιακών εδεσμάτων.

Αυτόν το μήνα ήπιαμε πολύ. Μοχίτο, ρακές, κρασιά και ένα ροζ πράγμα πολύ "καλοκαιρινό"!

Αυτόν το μήνα έγραψα το ωραιότερο κείμενο που έχω γράψει -κατά την ταπεινή μου άποψη-. Τους διακοπάνθρωπους.

Αυτόν το μήνα άρχισα πάλι να μαζεύω τα κομμάτια της μουσικής μου. Καιρός ήταν. Μου είναι δύσκολο και επίπονο, αλλά το θέλω.

Αυτό το μήνα παίξαμε αγωνία πάνω σε ένα σεντόνι στο μπαλκόνι μας.

Αυτό το μήνα φιλοξενούμε φίλους. Την Όλγα και τον Φάνη. Βγαίνουμε, τρώμε, πίνουμε, γελάμε, λέμε βλακείες, παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο και περνάμε καλά.

Αυτόν το μήνα πήγαμε πάλι ένα διήμερο στα Δουλιανά μαζί με τα παιδιά και περάσαμε καλά.
Κάναμε μπάνιο στην πισίνα, ακούσαμε Τουρκογιώργη και Los Tromos και κάποιοι είπαν πως είδαν νυχτερίδες να πίνουν νερό από την πισίνα. Ένα γεγονός που έγινε θέμα συζήτησης για ένα ολόκληρο βράδυ.

Αυτόν το μήνα πήγαμε στο μπαλκονάκι του άγγελου, της γωνιάς των αγγέλων στην οδό Αγγέλου και ήμασταν οι άρχοντες του παλιού λιμανιού. Μιλήσαμε για μάγισσες και για την καταναλωτική μανία της Όλγας ενώ έπεφταν τα αστέρια πάνω από τα κεφάλια μας.

Αυτόν το μήνα πήγαμε στο Φραγκοκάστελλο ξανά. Στο ξενοδοχείο του Καπετάν Τομ, που βρισκόταν στην μέση του πουθενά, στην άκρη του κόσμου. Πληρώσαμε τον κυρ Παντελή 25 ευρώγια διαδρομή ενός τετάρτου κάναμε μπάνιο στην Ορθή Άμμο και θαυμάσαμε τον γαλαξία που απλωνόταν πάνω μας σε όλο του το μεγαλείο.

Αυτόν το μήνα αποφάσισα να βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα, αλλά τελικά έβαψα τα νύχια μου μοβ.


Το μήνα που έρχεται θα πάμε διακοπές. Θεσσαλονίκη. Ήρθε και εμάς η σειρά μας.
Το μήνα που έρχεται θα πάω Ηράκλειο.

Ο μήνας που πέρασε ήταν τεράστιος. Ίσος με τρία καλοκαίρια. Αλλά ήταν πολύ όμορφος.
Ακόμα και όταν διάβαζα κείμενα σαν και αυτό.
Ακόμα και όταν ήθελα μανιωδώς να πάω διακοπές και εγώ.
Ακόμα και όταν πολύχρωμα πρόβατα γύρω μου μιλούσαν (και μιλούν) για πράγματα ουτοπικά και βλακώδη.


Ορίστε και το δωράκι σας.
Πόσο όμορφο και ταξιδιάρικο μπορεί να είναι ένα τραγούδι?

Έλλη Πασπαλά - Amara Me
(αν κάποιος ξέρει τι σημαίνουν οι στίχοι, να μου το πει..)

Καλό Φθινόπωρο να έχουμε.

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Παρ Σεπ 07, 02:01:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

Kalo mina georgia!    



Ήταν Παρ Σεπ 07, 02:02:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

:D    



» Δημοσίευση σχολίου