My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Έχει πανσέληνο απόψε...





...και είναι ωραία!



Κάθε φορά που έχει πανσέληνο η σκέψη μου πετάγεται κατευθείαν σε ένα συγκεκριμένο άνθρωπο..
Όχι, δεν είναι κάποιος έρωτας της ζωής μου,όχι δεν είναι κάποιος άσβηστος πόθος, όχι δεν σκέφτομαι τον άνθρωπο αυτό με θλίψη..

Πρίν πολλά χρόνια είχαμε περάσει παρέα με την φοβερή και τρομερή Λένια μια καλοκαιρινή πανσέληνο, σε μια βεράντα πίνωντας μαυδάφνες και λέγοντας τα εσώψυχά μας..Ιστορίες, πολλές ιστορίες, φόφοι, ανασφάλειες, όνειρα, γέλια και δάκρυα φωτίζονταν εκείνο το βράδυ απο το φώς της πανσελήνου, και εκείνη η νύχτα έμελλε να μείνει ένα μεγάλο μυστικό ανάμεσα σε εμάς τους τρείς.Ακούγαμε και αυτό το τραγουδάκι της Αλεξίου. Για την ακρίβεια, εγώ τραγουδούσα (!). Αυτό το τραγουδάκι δε μου έλεγε τίποτα, οι στίχοι του ποτέ δε μου ταίριαζαν με την μαγεία του ολόγιωμου φεγγαριού.Σε εκείνην όμως έλεγαν, και εγώ τραγουδούσα.
Απο τότε κάθε φορά που έχει πανσέληνο, έρχεται ένα sms απο εκείνην που ΠΑΝΤΑ λέει "Έχει πανσέληνο απόψε και είναι ωραία, είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα.."
Αυτή τη φορά αυτό το sms δεν ήρθε..
Και όντως.. αυτή τη φορά είναι διαφορετικά.. είναι αλλιώτικα χωρίς παρέα..

Ελπίζω μικρή να έχεις έναν καλό λόγο και μια καλή δικαιολογία που άργησες στο ραντεβού.Ελπίζω να περνάς τόσο καλά που να με ξέχασες τελείως.. και αν δε περνάς τόσο καλά, κοίτα μέσα στο φεγγάρι, και θα το δείς να μας χαμογελάει.. Ξέρει τα μυστικά μας!




Τι περίεργο πράγμα και αυτό με το φεγγάρι και τις πανσελήνους.. μια μέρα πρίν και μια μέρα μετά είμαι χάλια.Κάτι πρέπει να γίνει για αυτό, ε δεν είναι κατάσταση αυτή!

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Δευ Μαΐ 15, 01:37:00 π.μ. 2006, Blogger νερα'ι'δάκι .... που είπε...

Είναι όμορφα όταν έχεις παρέα την πανσέληνο. Είτε αυτή είναι κοντά σου, είτε μακριά σου..

Εύχομαι στην επόμενη, να λάβεις το sms. είμαι σίγουρη πως η φίλη σου, παρόλα αυτά σε σκέφτηκε! ;-)    



» Δημοσίευση σχολίου