My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.enallagi.org/darkwhispers/ and update your bookmarks.




<$BlogItemTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemBody$>

Καλό Μήνα Νο 10 (Καθυστερημένα)

.
.
.
.
Άργησα να γράψω αυτόν το μήνα την κλασσική αναφορά της ζωής μου (που πάω τι κάνω ποιά είμαι) αλλά σημασία έχει οτι άρχισα να πληκτρολογώ και οτι έχω καλή διάθεση και οτι είμαι καλό παιδί! ε?ε?
Κούραση, ζέστη, σουβλάκια,νύστα όλα πολύ τον μήνα που πέρασε..
Ένα μπάνιο προλάβαμε να κάνουμε και αυτό κατέληξε σε περιπέτεια, αφού πήγαμε σε απομακρυσμένη παραλία για να έχουμε την ησυχία μας και στην επιστροφή χαθήκαμε μέσα στα χωράφια!
Ωραία περάσαμε!

Η δουλειά με ξενερώνει κάθε μέρα και περισσότερο αλλά απ'ότι έχω καταλάβει, την ξενερώνω και εγώ το ίδιο.

Η τύχη της μουσικής μου αγνοείται, αφού δεν έχουμε βγάλει άκρη με τον σκληρό δίσκο ακόμα, και αυτό είναι κακό. Πολύ κακό.

Η εξεταστική γράφτηκε στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και καλά έκανε. Κανένα μυαλό για διάβασμα. Πλήρης εγκεφαλική αδράνεια..

Αυτόν τον μήνα με σόκαρε το νέο της γέννησης της κόρης μιας συμμαθήτριάς μου.
Μεγαλώνω και αυτό με τρομάζει.
Θα μπορούσα να είμαι στην θέση της.. Τελείωσε το σχολείο, σπούδασε, έπιασε δουλειά, παντρεύτηκε, γέννησε..... Δεν έκανε κάτι βιαστικά... Τέλος πάντων, μην το μελετάμε τώρα, είναι και περίεργες αυτές οι μέρες...

Διακοπές δεν προβλέπονται. Για το καλοκαίρι τουλάχιστον. Προσπαθούμε να κανονίσουμε σαββατοκυριακάτικες εξορμήσεις, αλλά το γεγονός οτι το σάββατο πέφτουμε ξεροί απο την κούραση, και κοιμόμαστε απο τις δύο το μεσημέρι μέχρι τις 10 το βράδυ, δεν μας βοηθάει και πολύ στα σχέδια μας .
Κλείσαμε πάντως το επόμενο σαββατοκύριακο εκδρομή στο Φραγκοκάστελλο.

Μπορεί να μην πάμε διακοπές και μπορεί ποτέ να μην είχα καλή σχέση με τις καλοκαιρινές διακοπές, αλλά φέτος είναι η πρώτη χρονιά στην ζωή μου που τις έχω πραγματικά ανάγκη..
Μου λείπει πολύ η ξεκούραση...


Τούτα για την ώρα.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχουμε..
Καλές διακοπές σας εύχομαι..

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Ήταν Σάβ Ιουλ 07, 10:39:00 π.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

Βρε Γιωργία... Βρε Γιωργία...

Μάντεψε τι ανακάλυψα για σένα προσφάτως...

Οτι έχουμε κοινούς γνωστούς...

Ναι...Ναι... Μην σοκάρεσαι...

Απο το ΤΕΙ... Μηχανολογία δε σπούδαζες??? ΣΤΕΦ τέλος πάντων...

χμμμ... Μικρός ο Κόσμος... Κι αν σου πώ πώς το ανακάλυψα θα λειώσεις στο Γέλιο...

Λέω να μετοικίσω σε κανένα μεγαλύτερο πλανήτη... Η Γή είναι too Small τελικά...    



Ήταν Σάβ Ιουλ 07, 10:43:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Ω καλά!
Για πες, για πες!
Θα έχει πλάκα αυτό!
Πως διαπίστωσες οτι έχουμε κοινούς γνωστούς? Ρωτάς για μένα δεξια και αριστερά?!

Εσύ λες οτι η γη είναι μικρή? εγώ τι να πω δηλαδή?..    



Ήταν Σάβ Ιουλ 07, 07:59:00 μ.μ. 2007, Blogger Balidor που είπε...

Καλό μήνα ...


(δεν εχω κατι αλλο να πω :P )    



Ήταν Κυρ Ιουλ 08, 09:21:00 π.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Καλό μήνα και σε εσένα...

(και τι άλλο είχες να πεις άλλωστε... :P)    



Ήταν Δευ Ιουλ 09, 12:25:00 μ.μ. 2007, Blogger Won_toLLa που είπε...

loiponnnnn... apo pou na rxisw...

exw 2 poly kalous filous apo to TEI STEFITES o enas epipiths kai o allos mhxanologos...

Eimastan sto spiti tou enos ek twn dyo... kai @@rizomastan...

kapoia stigmh mpainw sto blog mou na tous deixw kati kai parepiptontws mphka na dw an yparxei kana neo postarisma sta blogs pou m aresoun...

mpainw kai sto diko sou kai me to pou to blepoun anafwnoun me ena stoma mia fwnh....

POY XEREIS ESY THN GIWRGIA???

Eleos lew... den thn xerw... apla m aresoun ayta pou grafei...

Nomiza oti me doulevan alla hxeran to mail sou kai alla polla gia sena... kai peistika...

AYTA!!!!

Ti na peis... Tipota...    



Ήταν Τρί Ιουλ 10, 01:06:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Αχαχα
Τι να κάνουμε, είμαστε γνωστές μούρες και στο Ηράκλειο!
Τι άλλα ήξεραν? για πες για πες!:P    



Ήταν Κυρ Ιουλ 22, 06:29:00 π.μ. 2007, Anonymous Ανώνυμος που είπε...

άντε ντε, για πες και μ'εχει φάει η αγωνία..    



Ήταν Κυρ Ιουλ 22, 12:05:00 μ.μ. 2007, Blogger Γεωργία που είπε...

Αγωνία? για τι πράγμα? τι να πω? δε ξέρω τίποτα εγώ!    



» Δημοσίευση σχολίου